IPImen ، Firewall ، NGFirewall-UTM، آیپی ایمن، فایروال ایرانی ، فایروال بومی، یوتی ام بومی، یوتی ام ایرانی، فایروال نسل بعدی ایرانی، فایروال نسل بعدی بومی

هکر‌ها بات‌نت COVID با قابلیت دور زدن سیستم‌های Anti-DDoS را تبلیغ می‌کنند

اخبار داغ فناوری اطلاعات و امنیت شبکه

takian.ir hackers botnet bypass anti systems 1
یک بات‌نت جدید با نام «COVID BOTNET» در دارک وب تبلیغ می‌شود که ادعا می‌کند سرور‌های ناتو و زیرساخت‌های دیجیتالی غربی گسترده‌تری را هدف قرار می‌دهد.

سازندگان این بات‌نت بر توانایی آن برای دور زدن سیستم‌های ضد حملات DDoS (Distributed Denial-of-Service) که برای محافظت در برابر چنین حملات سایبری طراحی شده‌اند، تاکید می‌کنند.

این آگهی نشان می‌دهد که COVID BOTNET در حال حاضر شامل حدود ۵٠٠ بات است که روزانه افزایش می‌یابد.

این بات‌ها مجموعه‌ای از رایانه‌های آسیب‌دیده هستند که می‌توانند از راه دور برای راه‌اندازی حملات سایبری هماهنگ، مانند DDoS، کنترل شوند، که می‌تواند سرور‌های هدف را تحت تاثیر قرار دهد و از کار بی‌اندازد.

روش‌های حمله دستی و قیمت‌گذاری
هکر‌های پشت این بات‌نت ادعا می‌کنند که تمام روش‌های حمله به‌صورت دستی نوشته شده‌اند و به سطح پیچیده‌ای از سفارشی‌سازی اشاره می‌کنند که به طور بالقوه می‌تواند از اقدامات امنیتی استاندارد فرار کند.

یک توییت اخیر از Daily Dark Web نشان می‌دهد که گروه Phoenix بات‌نت COVID را به شکل عمومی معرفی کرده است. این بات‌نت در حال حاضر حدود ۵٠٠ ربات دارد و می‌تواند سیستم‌های Anti-DDoS را دور بزند.

takian.ir hackers botnet bypass anti systems 2
‌آنها همچنین ادعا می‌کنند که روش‌هایی را برای دور زدن سیستم‌های ضد DDoS توسعه داده‌اند، که نکته دفاعی بسیار حیاتی برای بسیاری از سازمان‌ها در برابر تهدیدات سایبری است. این سرویس با قیمت ١٠ دلار در ماه ارائه می‌شود که نویدبخش تخفیف‌های قابل توجهی برای اولین خریداران است.

این استراتژی قیمت‌گذاری نشان‌دهنده تلاشی برای افزایش سریع دسترسی بات‌نت با در دسترس قرار دادن آن برای طیف وسیع‌تری از عوامل مخرب است.

پیامد‌های این بدافزار برای امنیت سایبری
ظهور BOTNET COVID-19 یادآور چشم‌انداز در حال تحول تهدیدات سایبری است.

به سازمان‌ها توصیه می‌شود که مراقب باشند و اطمینان حاصل کنند که اقدامات امنیت سایبری آنها همواره فعال و برقرار است. این موارد شامل راه‌حل‌های ضد DDoS و پروتکل‌های امنیتی جامع برای شناسایی و کاهش سطح حملات سایبری مختلف است.

کارشناسان امنیت سایبری به طور مداوم در حال کار برای توسعه دفاع پیشرفته‌تر در برابر چنین تهدیداتی هستند. با این حال، سازگاری و تداوم مجرمان سایبری نیاز به هوشیاری و نوآوری مداوم در استراتژی‌های امنیت سایبری دارد.

برچسب ها: Anti-DDoS, Phoenix Group, COVID BOTNET, Cyber Attack, Covid, بات‌نت, COVID-19, DarkWeb, دارک وب, Bot, cybersecurity, malware, اسرائیل, DDoS, جاسوسی سایبری, Botnet, بدافزار, امنیت سایبری, جنگ سایبری, Cyber Attacks, حمله سایبری, news

چاپ ایمیل